Ofte stillede spørgsmål

  • Hvad er tanken bag 'Selling together!'?

    Promotiv tror på, at "Selling together!" bygger og styrker relationer. Gennem intensivt samarbejde, deling af viden og gensidig loyalitet stræber vi efter stigende salgsresultater og en positiv udvikling med dig i centrum. Promotiv ønsker ikke distancen, der skabes af et sælger-versus-køber forhold. Istedet ønsker Promotiv et partnerskab. Vi slår os sammen og styrker hinanden i vækst, viden og salg. Kort sagt: Selling together!

  • Har Promotiv et katalog?

    Promotiv præsenterer årligt et !deas-katalog, som er fyldt med inspiration. Vil du modtage dette katalog, er du velkommen til at kontakte os. Vi sender det så hurtigt som muligt. I kataloget er bruttopriser inkluderet, så du kan bruge det som et marketingredskab i forhold til dine kunder. Kunne tænke dig kataloget med dit eget omslag? Dette er muligt mod et mindre gebyr. Hvis dette har interesse, kontakt os på: sales@promotivnordics.dk or 32 72 00 50.

  • I hvilken periode er Promotivs priser gældende?

    I kataloget finder du bruttoprisen. Både trykprisen og produktprisen kan ændres i løbet af året. De til enhver tid synlige priser på vores hjemmeside er gældende.

  • Hvornår betales gebyrer for små ordrer?

    Der tilkommer et gebyr hvis beløbet pr. bestilt vare er mindre end 650,- (inkl. tryk, ekskl. moms og fragt). Gebyret er 250,- pr. bestilt vare hvis beløb ikke overstiger 650,-. Gebyret for mindre ordrer bliver påvist separat på hjemmesiden og din ordrebekræftelse. Ordrer uden tryk bliver aldrig pålagt gebyrer ved mindre ordrer.

  • Hvad er opstartsgebyrer?

    Opstartsgebyr er de omkostninger, der er forbundet med at forberede dit tryk, som involverer tekstopsætning, tilpasning af trykplader og justering af maskinerne. Tryk- og opstartsgebyr er pr. farve-/trykplacering for hvert produkt, med mindre andet er angivet.

  • Hvad er håndteringsomkostningerne?

    Vores produkter er pakket på forskellige måder og bliver leveret upakkede eller stykvis i en æske. Hvis du vil have dine produkter med tryk, skal de pakkes ud og ind igen. Prisen vi tager for dette, kalder vi håndteringsomkostninger. Håndteringsomkostningerne pr. produkt kan ses på vores hjemmeside.

  • Hvordan er leveringsomkostninger beregnet?

    Promotiv samarbejder med respekterede transportpartnere i UPS og Dachser. Prisen er baseret på den totale vægt af din ordre. Her kan du se et overblik over leveringsomkostningerne.

  • Hvornår kan jeg blive Promotiv-partner?

    Vi vil med glæde byde dig velkommen som partner, hvis du fungerer som videreforhandler af vores produkter. Når du kan foresvise dette, vil du modtage et login til vores hjemmeside. Hvis du allerede er logget ind, er de synlige priser dine nettopriser.

  • Hvordan ved jeg om mine vilkår som partner ændres til min fordel eller ulempe?

    Når din omsætning stiger og dine vilkår ændres, vil du blive kontaktet telefonisk. Dine nye vilkår vil træde i kraft med det samme. Dette er en fordel for dig. Dine præcise fordele vil blive uddybet. Dine vilkår vil blive bekræftet gennem en email, hvor de vil være vedhæftet i et officielt dokument. Årligt vil der blive foretaget en evaluering. Baseret på omfanget af samarbejdet vil dine vilkår blive bestemt for det nye år. Disse vil blive videregivet til dig i slutningen af kalenderåret.

  • Hvad er jeres politik i forhold til love og regler i forbindelse med produkterne?

    Alle vores produkter er EU-certificerede. Vi får alle vores produkter testet af certificerede testcentre for at sikre, at vores produkter lever op til love og regler på området. Udover det beder vi vores leverandører om skrifltlige beviser på, at produkterne lever op til specifikationerne efter gældende love og regler. Læs alt om vores politik vedrørende love og regler.

  • Jeg har en klage. Hvordan fungerer klageproceduren?

    Din ordre bliver behandlet med stor forsigtighed. Hvis du af hvilken som helst grund er utilfreds med produktet, beder vi dig kontakte os på telefon 32 72 00 50 eller via email sales@promotivnordics.dk.

    Du vil inden for 4 arbejdstimer modtage svar omkring din klage. Sammen finder vi frem til en løsning. Hvis din kunde ikke er tilfreds, er vi det heller ikke. Hvis vi har fejlet og din kunde har modtaget en vare under den forventede kvalitet, vil din kunde modtage en ny ordre uden beregning. Du kan læse mere i vores salgs- og leveringsbetingelser.

  • Hvilke trykmetoder bliver brugt i Promotivs egne trykfaciliteter?

    Vi bruger:
    - Lasergravering
    - CO² lasergravering
    - Tampotryk
    - Silketryk
    - Digital transfertryk
    - Keramisk transfertryk
    - 3D-tryk
    - Prægning
    - Sublimationstryk
    - Klistermærker
    - Digitalt tryk

Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp, kan du kontakte os på:

32 72 00 50 alle hverdage fra 09.00 - 17.00

LogoTool